آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

پرنسس کوچولو

نظرات (6)

مامان ملیکا
18 اردیبهشت 92 10:16
دلمون واست تنگ شده بود آنیتا جونم
zohre,mamane kiyan
3 تیر 92 18:43
عسل جون سلام چه عکسای قشنگی و چه پرنسس نازی عزیزم من شما رو با افتخار لینک کردم
ارلا
6 تیر 92 21:50
سلام چه وب نازی داری خوشحال میشم به من سر بزنی ونظر بدین در مورد بلاگم ممنون میشم
عاطفه مامان انیتا
21 تیر 92 17:30
سلام عزیزم دخترت خیلی نازه مثل انیتای مندختر منم انیتاست که یکسالشه خوشحال میشم بیایی وبه وبلاگش سربزنی ولینکم کنی ممنون گلمhttp://anitakhanom.blogfa.com/
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
16 شهریور 92 3:28
امروز روز دختره آنيتا جون روزت مبارك ميبوسمت خوشگلم ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر مبارك
مامان آنیتا
13 آذر 92 18:56
خدا حفظش کنه خیلی نازه.قکر کنم آنیتای من هم بزرگ بشه موهاش رنگ موهای دخملی شما بشه.اگه اجازه بدید میخوام لینکتون کنم fadat sham zizam,khoshhal misham.